Ekonomi

Tüketicilerin Kişisel Bakım Marketi Seçiminde Kampanyalar ve İndirimler Ön Planda

Areda Piar araştırma şirketi, son yıllarda giderek yaygınlaşan kişisel bakım ürünlerine özel hizmet sunan market zincirlerinin tercih edilmesinde en önemli faktörün ne olduğunu araştırdı. Buna göre kişisel bakım pazarının tercih edilmesinde kampanya ve indirimler yüzde 42,5 ile etkili oluyor. Ayrıca tüketicilerin yüzde 44,4’ü düzenli makyaj yapmayı tercih ederken, yüzde 27,7’si hiç makyaj yapmıyor. Sadece özel günlerde makyaj yaptığını belirtenlerin oranı ise yüzde 27,9.

Areda Piar’ın 8-14 Ağustos tarihleri ​​arasında gerçekleştirdiği ‘Benim Markam’ kişisel bakım araştırmasına 400 kadın katıldı. Araştırmaya göre tüketicilerin kişisel bakım pazarında yüzde 42,5 oranında kampanya ve indirimler etkili oluyor. Araştırmaya göre pazar seçiminde en önemli etkiyi yüzde 42,5 ile kampanyalar ve indirimler sağlıyor.

İkinci sırada yüzde 34,4 ile fiyatlar, üçüncü sırada yüzde 13,5 ile ürün çeşitliliği, dördüncü sırada yüzde 4,6 ile işçi ilgisi, beşinci sırada yüzde 3,3 ile sadece o pazarda bulunan ürünler ve altıncı sırada yüzde 1,4 ile reklamlar yer alıyor. . etkisi vardır.

Kişisel bakım ürünleri arasında makyaj araçları da geniş bir yer tutuyor. Araştırma sonuçlarına göre tüketicilerin yüzde 44,4’ü düzenli makyaj yapmayı tercih ederken, yüzde 27,7’si ise hiç makyaj yapmıyor. Sadece özel günlerde makyaj yaptığını belirtenlerin oranı ise yüzde 27,9.

METODOLOJİ

Tüketici eğilimlerinin düzenli olarak ele alındığı araştırma, nicel araştırma prosedürlerinden biri olan CAWI tekniği ile ‘Areda Anketi’nin Profil Tabanlı Dijital Paneli’ kullanılarak gerçekleştirildi. Areda Piar araştırma şirketi, tüketicilerin beğeni, güven, satın alma, tavsiye eğilimi ve sadakat kriterlerini dikkate alarak geliştirdiği ‘Markam’ modeliyle her ay farklı branş ve kategoride araştırma yapıyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu